Lediga Tjänster

Vi står redo att hjälpa er om ni behöver personal, oavsett om det gäller en tillfälligt ökad arbetsbelastning eller längre uppdrag.
Vi har stor erfarenhet av rekryteringar och kan även hjälpa er med personal- och arbetsplanering samt projektledning. 


Just nu söker vi följande:


2023-12-01

Product Trainer till Samsung


Vi söker nu en Product Trainer till Samsung Electronic Nordic AB i Kista. 

 

What makes this role interesting for a candidate?

You will be a key player in the Swedish team to improve knowledge and motivation around our assortment in the Swedish market, both internally as well as externally.

 

Purpose of the role:

  • To ensure the right knowledge and motivation on how to sell and present Samsung products in your local market
  • Motivate and run a good training structure with consistency throughout the year
  • Have knowledge about competition to further enhance Samsung usp´s and how to highlight those in a good way to be competitive
  • Be the voice of your local market into the Nordic training and product organization
  • Adapt the product training to match our company targets

 

Job scope and key deliverables:

  • Together with Product Manager, create training material and plan for roll out execution
  • Follow up on education progress and reporting to appropriate stake holders
  • Educate Samsung staff and customers in the specifications, benefits and how to sell Samsung products
  • Joint educations and store visits with Field Trainers to collect feedback on the training from floor sales men
  • Create training materials to fit the local market
  • Prepare and execute on training at customer fairs together with the team

 

Role Tasks:

  • Create and implement training strategy in your local market
  • Create training material and educations with end user benefits in focus
  • Ensure knowledge of Samsung products and its benefits within your local market
  • Be the local voice and representative in the Nordic product training team
  • Manage, understand and execute on Mystery Shopping surveys

 

Most relevant qualifications, education and training:

  • You are able to inspire and motivate people around you
  • Good understanding of communication and sales
  • Structured and administrative “doer”
  • Driven and self-driven with an eye for quality
  • Excellent presentation skills
  • Comfortable in presenting for larger groups
  • MS office knowledge (excel, ppt, word)
  • Knowledge in creating and editing video for digital training
  • Creative with a flexible mindset
  • Skills to convert product features into consumer benefit and sales arguments

               

Most relevant previous work experience:

  • We prioritize personality, capability, ambitions and potential most.
  • Background in training, sales or/and product management is however considered a plus.

 

Required language skills:

  • Fluent in Swedish and English.

 

Required travel days (a span) per month or year:

  • 2-3 days per quarter, can occur more.


Ansökan:

Har du frågor om tjänsten så går det bra att kontakta Anja Lowndes via mail till anja@21activa.se.
Din ansökan ska innehålla ett uppdaterat CV, en kort presentation av dig, möjligt startdatum samt ett löneanspråk.

Vi kommer att hålla intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut.


Varmt välkommen med din ansökan här >>>

Sista ansökningsdag är 2023-12-08.


Om arbetsgivaren:

21Activa är ett bemannings- och rekryteringsföretag med över 50 års samlad erfarenhet från bemannings- och rekryteringsbranschen.

Vi har stor erfarenhet av bemanning inom lager, logistik, transport och administration, både på arbetar- och tjänstemannasidan.

 

Vi sitter i lokaler i Rosersbergs och i Arlandastads industriområde och våra kunder finns i Stockholmsområdet, i Uppsala och i Mälardalen.

Vår filosofi är enkel, vi ska vara samarbetspartnern som finns på plats för våra kunder OCH vi ska ha den mest nöjda personalen i branschen.
För välmående personal gör ett bättre jobb och kunderna når bättre resultat.

2023-11-13

Servicetekniker till kund i Järfälla


Vi söker nu en servicetekniker/reparatör till en av våra kunder i Järfälla utanför Stockholm.

Arbetet består av att ta emot maskiner som varit uthyrda till företag och privatpersoner, rengöra dem samt kontrollera att de fungerar som de ska och även utföra mindre reparationer.

Du kommer att ha en viss kundkontakt med de som återlämnar maskiner men i övrigt
består arbetet av maskinvård och reparationer.

Du som söker ska vara social och kundorienterad.

Du har tidigare teknisk erfarenhet och du har också erfarenhet/intresse av verktyg och
maskiner som används vid byggen.

Flytande svenska och engelska i tal och skrift är ett absolut krav, ytterligare språk är meriterande.

Du behöver ha truckkort A1-4 och B1-4 för att att vara aktuell för denna tjänst.

Arbetsplatsen ligger som sagt i Järfälla och arbetstiderna är dagtid måndag-fredag.

Anställningen blir hos oss på 21Activa med fast placering hos vår kund och med fast månadslön.


Ansökan:

Har du frågor om tjänsten så går det bra att kontakta Göran Nilsson via mail till goran@21activa.se.
Din ansökan ska innehålla ett uppdaterat CV, en kort presentation av dig, möjligt startdatum samt ett löneanspråk.

Vi kommer att hålla intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut.


Varmt välkommen med din ansökan här >>>

Sista ansökningsdag är 2023-12-16.


Om arbetsgivaren:

21Activa är ett bemannings- och rekryteringsföretag med över 50 års samlad erfarenhet från bemannings- och rekryteringsbranschen.

Vi har stor erfarenhet av bemanning inom lager, logistik, transport och administration, både på arbetar- och tjänstemannasidan.

 

Vi sitter i lokaler i Rosersbergs och i Arlandastads industriområde och våra kunder finns i Stockholmsområdet, i Uppsala och i Mälardalen.

Vår filosofi är enkel, vi ska vara samarbetspartnern som finns på plats för våra kunder OCH vi ska ha den mest nöjda personalen i branschen.
För välmående personal gör ett bättre jobb och kunderna når bättre resultat.

2023-10-31

Drift- och serviceledare entreprenad


Startdatum: Så snart som möjligt

Slutdatum: 2024-12-31 med möjlighet till förlängning


Familjebostäder är ett allmännyttigt bostadsbolag med cirka 350 anställda. Bolaget ingår i
stadens koncernbolag Stockholms Stadshus AB. Familjebostäder erbjuder hem, bygger och förvaltar
hus och utvecklar levande stadsdelar


Bakgrund

I takt med Teknikenhetens utveckling och breda uppdragsområde, söker vi en Drift- och serviceledare Entreprenad med en unik blandning av kunskap inom fastighetsförvaltning, ekonomi och IT. Som en del av vår tekniska förvaltning, kommer denna roll att vara central för att leda, samordna och utveckla vårt dagliga arbete inom drift, service, och underhåll som utförs på entreprenad.

Familjebostäder har i dagsläget en pågående upphandling avseende fastighetstekniska tjänster på Driftavtal. Genom detta avtal tar vi ett avgörande steg mot att förstärka kvaliteten i vår fastighetsdrift. Detta sker parallellt med upphandling av ett IT-stödsystem för teknisk drift- och förvaltning.

Vår vision är att inte bara täppa till befintliga gap i tillsyn och skötsel, utan att även höja standarden och effektiviteten i drift och underhåll av våra fastigheter avseende det som utförs av på entreprenad.

Båda avtalsstarterna med uppstart och implementation beräknas påbörjas inom kort.


Beskrivning av uppdraget/rollen

Rollen innefattar övergripande ledning, planering och utveckling inom driftcentralen med ansvar för att långsiktigt säkra att avtalade tjänster av leverantörer/partners harmoniseras och anpassas till den struktur och de behov som finns inom bolaget så att bolagets ansvar och mål uppnås.

I arbetet ingår att vara kravställare vid upphandlingar och arbeta med uppföljningar av kontrakt i samarbete med berörda enheter samt planering av, och möten med entreprenörer och leverantörer. Arbetet är i nära samarbete med Drift och förvaltningsorganisationen men också inköpsavdelning och projektavdelningen mfl.


Teknikenheten ansvarar för drift och underhållsåtgärder av samtliga tekniska installationer och dess stödsystem. Enheten företräder även beställarperspektivet med affärsmässig kravställning, uppföljning och verifiering för funktioner för att säkerställa bolagets ansvar som fastighetsägare och byggherre inom kvalitet, miljö, arbetsmiljö och hållbar ekonomi

 

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

 

  • Övergripande ansvar för planeringen, kvalitetssäkring av avdelningens avtal, både kommande och pågående service- och drift och underhållsavtal.
  • Leda, samordna och utveckla avdelningens arbete för att säkerställa effektivitet och kvalitet.
  • Planera, genomföra och följa upp verksamhetens strategiska mål inom drift och förvaltning.
  • Harmonisera och anpassa avtalade tjänster från leverantörer och partners för att matcha bolagets struktur och behov.
  • Driva förändringsledning och ständiga förbättringar inom avdelningen.
  • Uppföljning av verksamhetens prestation med hjälp av KPI:er, rapporter och feedback från intressenter.
  • Stötta i upphandlingsprocesser, från förfrågningsunderlag till kontraktsskrivning och uppföljning.
  • Leda och utveckla relationer med både interna och externt som t.ex. inköpsavdelningen och entreprenörer, leverantörer.


Mål

    • Vårt mål är att förbättra drift och underhåll av våra 20 500 lägenheter och 2 000 lokaler för att undvika potentiella risker och problem.Omfattning

       

      Placering

      • Rollens placering är på vårt kontor i Hammarby sjöstad med hela Stockholm som arbetsområde och rapporterar till uppdragsansvarig.
      • Viss del av arbetet kan och får utföras distans med regelbundna avstämningsmöten på plats.

       

      Möjlighet till distansarbete?

      • Ja, arbetet anpassas i samverkan med uppdragsansvarig och dess organisation


      Option på förlängning

        • Ja


        Kravspecifikation:Kunskap och erfarenheter 

          • Relevant högskoleutbildning inom ekonomi, fastighetsförvaltning eller informatik. En MBA eller liknande kvalifikationer är meriterande.
          • Minst fem års erfarenhet inom liknande roller, gärna med en kombination av fastighetsförvaltning, ekonomi och IT.
          • Djupgående kunskap om ABFF och AFF och relaterade avtal, speciellt inom fastighetstjänster.

          Behärskning av relevant mjukvara och verktyg, som Excel, för att driva effektiva arbetsflöden och analyser.

          • Tidigare erfarenhet av att driva större förändringsprojekt, och att implementera best practices och ständiga förbättringar.
          • Erfarenhet av att hantera större kundkonton, förstå kundkrav och omvandla dessa till effektiva serviceleveranser.


          Krav B-körkort


           


          Personliga egenskaper 

          • Utpräglad kommunikationsförmåga, med förmåga att influera och leda på alla nivåer inom organisationen.
          • Analytisk, detaljorienterad och med en stark problemlösningsförmåga.
          • Självgående, initiativrik och resultatinriktad, med fokus på kvalitet och kundnöjdhet.
          • Förmåga att hantera komplexa projekt, hålla deadlines och hantera flera uppgifter samtidigt.
          • Generellt vara drivande och tydlig. Våga ställa frågor och utmana oss att tänka nytt.


           

          Språkkrav

          • Svenska, engelska i tal och skrift


          Ansökan:

          Har du frågor om tjänsten så går det bra att kontakta Anja Lowndes via mail till anja@21activa.se.
          Din ansökan ska innehålla ett CV, en kort presentation av dig, möjligt startdatum samt ett löneanspråk.

          Vi kommer att hålla intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut.


          Varmt välkommen med din ansökan här >>>

          Sista ansökningsdag är 2023-12-18.


          Om arbetsgivaren:

          21Activa är ett bemannings- och rekryteringsföretag med över 50 års samlad erfarenhet från bemannings- och rekryteringsbranschen.

          Vi har stor erfarenhet av bemanning inom lager, logistik, transport och administration, både på arbetar- och tjänstemannasidan.

           

          Vi sitter i lokaler i Rosersbergs och i Arlandastads industriområde och våra kunder finns i Stockholmsområdet, i Uppsala och i Mälardalen.

          Vår filosofi är enkel, vi ska vara samarbetspartnern som finns på plats för våra kunder OCH vi ska ha den mest nöjda personalen i branschen.
          För välmående personal gör ett bättre jobb och kunderna når bättre resultat.

          2023-07-14

          Bilmekaniker till kund i Arlandastad


          Till en av våra kunder i Arlandastad söker vi nu en bilmekaniker med minst två års dokumenterad erfarenhet av yrket.

          Arbetsplatsen är en mellanstor verkstad, centralt belägen i Arlandastad och det förekommer alla typer av reparationer och servicearbeten.

          De arbetar med alla bilmärken.


          Krav:

          Relevant utbildning och examen

          Svenska och engelska, flytande i tal och skrift

          Dokumenterad erfarenhet av yrket, minst två år


          Arbetstiden kommer att vara 8.00-17.00 måndag-fredag.

          Anställningen blir hos oss på 21Activa med uthyrning till kund, dock med mycket stor möjlighet till

          anställning direkt hos kund.


          Ansökan
          Har du frågor om tjänsten så går det bra att kontakta Robert Rappel via mail till robert@21activa.se.

          Din ansökan ska innehålla ett CV, en kort presentation av dig samt information om möjligt startdatum.

           

          Vi kommer att hålla intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut.

           

          Varmt välkommen med din ansökan via mail till arbeta@21activa.se.

          Sista ansökningsdag är 2023-12-18.

           

          Om arbetsgivaren:

          21Activa är ett bemannings- och rekryteringsföretag med över 50 års samlad erfarenhet från bemannings- och rekryteringsbranschen.

          Vi har stor erfarenhet av bemanning inom lager, logistik, transport och administration, både på arbetar- och tjänstemannasidan.

           

          Vi sitter i lokaler i Rosersbergs och i Arlandastads industriområde och våra kunder finns i Stockholmsområdet, Uppsala och i Mälardalen.

          Vår filosofi är enkel, vi ska vara samarbetspartnern som finns på plats för våra kunder OCH vi ska ha den mest nöjda personalen i branschen.
          För välmående personal gör ett bättre jobb och kunderna når bättre resultat.

          2023-08-14

          Extrapersonal, dagar/kvällar/helger - Norrort


          Vi söker dig som har annat arbete på minst 50% eller studerar minst 50% och vill arbeta extra
          ett par gånger gånger i veckan hos våra kunder i Norrort.
          Det finns arbetspass dag- och kvällstid, både vardagar och helger.

          Arbetsuppgifterna varierar eftersom de är hos olika kunder men gemensamt för alla är att
          man ska vara punktlig, både när det gäller start och sluttider men också att man sköter rasttider.
          Man ska vara engagerad i sina arbetsuppgifter, vara lyhörd och uppmärksam på vad arbets-

          ledarna säger och vilja lära sig de olika arbetsmomenten. Mycket stor vikt läggs vid hur du är
          som person.

          För att du ska kunna ta till dig instruktioner och delta aktivt i arbetet så behöver du prata, förstå och läsa svenska.

          Du måste vara 18 år eller äldre eftersom arbetet till viss del utförs på obekväm arbetstid och då en del arbetspass börjar tidigt på morgonen eller slutar sent på kvällen så är det en fördel om du har körkort och tillgång till bil.

          Vi kan erbjuda ett stort och glatt gäng med arbetskamrater, engagerade konsultchefer och vårt kollektivavtals alla förmåner.

          Du ansöker genom att skicka ett mail till arbeta@21activa.se. I mailet ska det framgå var du bor, hur gammal du är samt hur mycket du vill arbeta (dagar samt vilka tider som passar). Om du studerar så ska du också bifoga ett studieintyg från din skola. Du bifogar också ett aktuellt cv med din ansökan.

          Platserna ska tillsättas omgående så tveka inte utan skicka in din ansökan!

          Sista ansökningsdag är 2023-12-16.



          2023-03-24

          Truckförare/Lagerarbetare - Arlandastad


          Till en av våra kunder i Märsta/Arlandastad söker vi en truckförare/lagerarbetare för plock och
          pack samt sedvanliga lagersysslor. 

          Kunden är verksam inom bygghandel och därför är det också en merit att du har någon form
          produktkännedom inom byggsektorn.

          Du, tillsammans med kollegor, ansvarar för all plock och pack samt sedvanliga lagersysslor.

          Ett absolut krav är att du utöver ditt truckkort har ett driv och intresse samt känna ansvar och 
          framförallt ha en vilja att hjälpa kunden och alla inblandade framåt i verksamheten. Utan dessa
          egenskaper så undanbedes du att söka!

          Svenska och Engelska i tal och skrift är ett absolut krav då du måste kunna läsa och förstå plockorders samt ha kontakt med olika chaufförer m.m. Ytterligare språk är meriterande!

          Arbetstiden är måndag-fredag 06.00-15.00, en timmes rast.

          Tjänsten ska tillsättas omgående.


          Skicka in din ansökan via mail till arbeta@21activa.se.
          Din ansökan ska innehålla ett CV, en kort presentation av dig samt information om möjligt startdatum.


          Vi kommer att hålla intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut.


          Varmt välkommen med din ansökan!

          Sista ansökningsdag är 2023-12-12.


          unsplash