Lediga Tjänster

Vi står redo att hjälpa er om ni behöver personal, oavsett om det gäller en tillfälligt ökad arbetsbelastning eller längre uppdrag.
Vi har stor erfarenhet av rekryteringar och kan även hjälpa er med personal- och arbetsplanering samt projektledning. 


Just nu söker vi följande:


2023-06-07

Supply Chain Coordinator (SCM) - Temp

 

As a person in charge of converting all commercial plans and market intelligences into demand planning from Samsung factories into Nordic market, Supply Chain Coordinator does demand planning and business planning. This person is deeply involved in Supply planning, Sales forecasting and coordination of various supply chain related issues and actively communicate with all local (Nordic) related area and HQ/Factories/Other sales subsidiaries in order to secure best sales opportunity with maximized operational efficiency.

 

KEY ACCOUNTABILITIES

  • Channel PSI Analysis
  • Sell in Forecast Accuracy
  • Sales Capability Index
  • Weekly / Monthly sales target achievement
  • Inventory Management
  • Convert Retail data into Sales Planning

 

JOB SCOPE

  • Responsible for Demand and Supply Planning with highest accuracy and punctuality
  • Own, drive and manage forecast considering market, supply situation and channel PSI with reference of Sales Order and Sales Forecast
  • Update forecast in the system and maintenance the data for short and long term planning
  • Manage Inventory and Purchase based on life cycle of the products
  • Responsible for purchasing (right quantity, right timing, and right price)
  • Analyze and report customers’ sell-out, channel inventory and week-of-sales trend
  • Be in charge of communication with factories and headquarter ex. Reporting weekly sales discrepancy, demand change status, Coordination of daily operational issues
  • Control of weekly / Monthly sales progress in cope with Indoor sales, Sales, and Logistics.
  • Highlight gap and opportunities and work with gap closing
  • Coordinate for optimized inventory situation and prevent aging stocks.
  • Regularly measure related KPIs and forecast bias and improve working methods and tools/systems to hit target

QUALIFICATIONS REQUIRED

 

  • Preferably degree in Business Administration, Commerce, Industrial engineering, Logistics or equivalent

 

EXPERIENCE

  • Previous work experience in related field, at least 2-3 years 
  • Good knowledge in using MS Office, especially Excel
  • Preferably SAP experience

 

SKILLS & ATTRIBUTES

  • Willingness to be able to work with time sensitive deadlines
  • Excellent team player with a natural talent to work cross functionally in many different forums.
  • Excellent communicator in a way that is inspiring, yet decisive and collaborative.
  • Outstanding Numeric and analytic skills and exceptional drive to resolve issues
  • Structured and thorough
  • Dedicated and flexible
  • Very good English skills
  • Excellent social and communication skill(verbal and written)


Uppdraget är ett föräldravikariat och sträcker sig till 2024-12-31.


Ansökan
Har du frågor om tjänsten så går det bra att kontakta Anja Lowndes via mail: anja@21activa.se.
Urvalsprocess och intervjuer sker löpande.


Din ansökan ska innehålla ett CV, en kort presentation av dig, ett löneanspråk samt information om möjligt startdatum.

 

Vi kommer att hålla intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut.

 

Varmt välkommen med din ansökan här >>>

Sista ansökningsdag är 2023-06-14.

 

Om arbetsgivaren:

21Activa är ett bemannings- och rekryteringsföretag med över 50 års samlad erfarenhet från bemannings- och rekryteringsbranschen.

Vi har stor erfarenhet av bemanning inom lager, logistik, transport och administration, både på arbetar- och tjänstemannasidan.

 

Vi sitter i lokaler i Rosersbergs industriområde och våra kunder finns i Stockholmsområdet, Uppsala och i Mälardalen.

Vår filosofi är enkel, vi ska vara samarbetspartnern som finns på plats för våra kunder OCH vi ska ha den mest nöjda personalen i branschen.
För välmående personal gör ett bättre jobb och kunderna når bättre resultat.

2023-06-01

Kundtjänstmedarbetare

 

Till en av våra kunder i Rosersberg letar vi nu efter en kundtjänstmedarbetare

Arbetstid är måndag – fredag 7 – 16.
Klarar du av att göra flera saker samtidigt? Kan du hantera stress på ett professionellt sätt och är en fena på att prioritera rätt? Då ska du söka tjänsten.

 
Det vi söker är en glad, lättlärd och stresstålig person. 

På kundtjänst så behöver du kunna samarbeta med olika typer av människor, vara självständig,

ta snabba beslut, men inte heller vara rädd för att be om hjälp. Man är del av ett team som

jobbar tillsammans

 

Man ska vara lite spindeln i nätet som jobbar både mot produktionen, säljarna och kunderna.

Prio ett är alltid telefonen, men man jobbar även väldigt mycket med mail. 

 

Kvalifikationer 

- Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift

- Erfarenhet av att jobba i olika system

- Problemlösningsförmåga

- Meriterande om du tidigare arbetat inom serviceverksamhet, via telefon och mejl

-  Erfarenhet av att jobba med klagomål är det meriterande


Ansökan
Har du frågor om tjänsten så går det bra att kontakta Anja Lowndes via mail: anja@21activa.se.
Urvalsprocess och intervjuer sker löpande.


Din ansökan ska innehålla ett CV, en kort presentation av dig samt redovisning av din sysselsättning de fem senaste åren (tjänstgöringsintyg samt
kontaktuppgifter) samt information om möjligt startdatum.

 

Vi kommer att hålla intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut.

 

Varmt välkommen med din ansökan här >>>

Sista ansökningsdag är 2023-06-12.

 

Om arbetsgivaren:

21Activa är ett bemannings- och rekryteringsföretag med över 50 års samlad erfarenhet från bemannings- och rekryteringsbranschen.

Vi har stor erfarenhet av bemanning inom lager, logistik, transport och administration, både på arbetar- och tjänstemannasidan.

 

Vi sitter i lokaler i Rosersbergs industriområde och våra kunder finns i Stockholmsområdet, Uppsala och i Mälardalen.

Vår filosofi är enkel, vi ska vara samarbetspartnern som finns på plats för våra kunder OCH vi ska ha den mest nöjda personalen i branschen.
För välmående personal gör ett bättre jobb och kunderna når bättre resultat.

2023-05-31

Lagermedarbetare/Packmästare


Vi söker nu en lagermedarbetare/packmästare till ett företag i Rosersberg.
Detta är en direktrekrytering så du kommer bli anställd direkt hos kunden.

Nu stärker vi upp!
Cargo Support växer och nu stärker vi upp vårt team med ytterligare en lagerarbetare/snickare till vår
terminal i Arlandastad.

Har du tidigare erfarenhet av att arbeta som packmästare dvs emballering av gods, är det meriterande.
Vi söker dig som är arbetsam, ansvarstagande och har en god initiativförmåga.
Arbetet kan vara fysiskt tungt så det gäller att vara beredd på att ta i och hålla ett högt tempo.

Goda kunskaper i engelska och svenska i både tal och skrift för att utbildningar och instruktioner ska kunna följas.
 

Kvalifikationer 

- Erfarenhet av att arbeta med farligt gods är meriterande
- Erfarenhet av att ha arbetat som packmästare är meriterande
- Är självgående och en initiativtagare
- Är en lagspelare
- Behärskar engelska och svenska flytande i tal och skrift
- B-körkort är ett krav
- Truckkort är meriterande

VIKTIGT!
Som en del i intervjuprocessen, kan testjobb på företaget förekomma.
För att kunna arbeta med säkerhetsklassat gods så behöver du redovisa din sysselsättning den senaste fem åren samt bifoga ansökan med
tjänstgöringsintyg samt kontaktuppgifter till dåvarande chef eller arbetsledare.

Cargo Supports terminal är lantligt belägen i Gillermossen cirka 5 km öster om Arlanda flygplats, varför tillgång till egen bil är en fördel.

Ansökan
Har du frågor om tjänsten så går det bra att kontakta Anja Lowndes via mail: anja@21activa.se.
Urvalsprocess och intervjuer sker löpande.


Din ansökan ska innehålla ett CV, en kort presentation av dig samt redovisning av din sysselsättning de fem senaste åren (tjänstgöringsintyg samt
kontaktuppgifter) samt information om möjligt startdatum.

 

Vi kommer att hålla intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut.

 

Varmt välkommen med din ansökan här >>>

Sista ansökningsdag är 2023-06-12.

 

Om arbetsgivaren:

21Activa är ett bemannings- och rekryteringsföretag med över 50 års samlad erfarenhet från bemannings- och rekryteringsbranschen.

Vi har stor erfarenhet av bemanning inom lager, logistik, transport och administration, både på arbetar- och tjänstemannasidan.

 

Vi sitter i lokaler i Rosersbergs industriområde och våra kunder finns i Stockholmsområdet, Uppsala och i Mälardalen.

Vår filosofi är enkel, vi ska vara samarbetspartnern som finns på plats för våra kunder OCH vi ska ha den mest nöjda personalen i branschen.
För välmående personal gör ett bättre jobb och kunderna når bättre resultat.

2023-05-31

Service Network Manager, Sweden & Iceland


This position is for 1 year

 

Everything we do at Samsung is driven by an unyielding passion for excellence—
and an unfaltering commitment to develop the best products and services on the market.
In today’s fast-paced global economy, change is constant and innovation is critical to
a company’s survival.
As we have done for 70 years, we set our sights on the future, anticipating market
needs and demands so we can steer our company toward long-term success.
As Service Network Manager, you will have an integral part in ensuring we stay on
top of the market and continue to enrich and simplify the consumers’ lives.

 

Why join our team?

Samsung is now looking for an engaged and dedicated Service Network Manager to support our B2C & B2B customers for our mobile products. The Customer Satisfaction organization is a strategic part of Samsung's business and responsible for ensuring and improving the service of electronic products sold in the Nordic region. In the position as Service Network Manager, your main responsibility will be to establish, create and support the B2C and B2B service in Samsung Sweden and Iceland and liaising with our workshops across those countries. Here is an opportunity to make a difference!

 

What will this role achieve & what will your job scope be?

  • Responsible for liaising with authorized service centers in Sweden and Iceland
  • Contract writing and negotiations with service partners
  • Follow up of relevant KPIs and service agreements (SLA)
  • Follow up with dealers and partners regarding service agreements (SLA)
  • Work closely together with our sales organization regarding aftersales
  • Drive activities that will have a positive impact on the Customer Satisfaction & NPS
  • Monitor and plan the service network coverage in Sweden and Iceland
  • Follow-up on pricing for service agreements
  • Implement service routines and policies at the service centers and resellers

We are looking for a candidate who has a genuine interest in consumer electronics and aftersales.

You should have the ability to find new solutions to complex problems and be able to handle a fast pace workday and enjoy working in a flexible and diverse environment. You should be end-customer oriented and responsive to their business issues

 

 QUALIFICATIONS & EXPERIENCE

 

What do we need for this role? 

  • Electronics / Engineering Degree qualification preferred
  • Minimum 5-10 years’ experience of working with similar tasks
  • Experience from working in international companies with many stakeholders
  • Good understanding of the chain of sales and production is preferred

 

SKILLS & ATTRIBUTES

  • End-customer oriented and responsive to their business issues
  • Good task priority skills and judgment of  situation urgency
  • Short learning curve and ability to adapt and take initiative in unfamiliar situations
  • Exceptional ability in structured problem solving and innovative out of the box thinking
  • Exceptional ability to take initiative, drive tasks and daily operations self –propelled
  • Strong communication skills in Swedish and English
  • Good knowledge in Microsoft Office applications

 

You will be reporting to the Nordic Service Manager. The position involves traveling mainly within the Nordics.

Samsung is a dynamic company in a fast moving industry, there are many opportunities to grow and develop! In order to enjoy working with us you must be a person who appreciates tempo, change and to take own initiatives and likes to work as a team!


Hur du ansöker

Ansökan sker här>>>

Har du frågor om tjänsten så går det bra att kontakta Anja Lowndes via mail, anja@21activa.se.Urvalsprocess och intervjuer sker löpande.

Din ansökan ska innehålla ett CV, en kort presentation av dig, ett löneanspråk samt information om möjligt startdatum.


Vi kommer att hålla intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut.


Varmt välkommen med din ansökan!

Platserna ska tillsättas omgående så tveka inte utan skicka in din ansökan!

Sista ansökningsdag är 2023-06-12.


2023-05-30

Product Manager Built-in till Samsung


Everything we do at Samsung is driven by an unyielding passion for excellence—and an

unfaltering commitment to develop the best products and services on the market. In

today’s fast-paced global economy, change is constant and innovation is critical to a

company’s survival. As we have done for 80 years, we set our sights on the future,

anticipating market needs and demands so we can steer our company toward long-term

success. As Customer Fulfillment Controller, you will have an integral part in ensuring we

stay on top of the market and continue to enrich and simplify the consumers’ lives.

 

Why join our team? / A message from our team!

The Customer Fulfillment team is responsible for all outsourced logistics operations, including customs clearance, cost control, managing sales of returns as well as monitoring overall performance and drive process and cost improvements. You’ll be working in a team of enthusiastic and competent colleagues as well as with Sales departments, logistic service providers and the finance and cost control departments.

 

What will this role achieve?

  • We put the customer in focus and our job is about fulfilling the customer promise, creating a quality end to end supply chain. Our Customer Fulfillment Controller should be – an ambitious, team focused and supply chain and logistics driven controller! As part of fast paced business the day to day is varied - you seamlessly shift from complex analyses, to follow through your findings with concrete actions taking ownership to drive change and improvement cross functions.
  • Leading key strategic projects, planning & tracking our costs and key KPIs, as well as challenging & supporting our stakeholder teams with our high quality, data-driven analytical insights in the core decision processes and improvement work.
  • Working autonomously with our data to create new metrics and reports and maintain existing ones in close cooperation with our Business Integration team & other operational SCM teams such as outsourced logistics, etc.
  • Be a go-to person for other Controlling Teams, for our Business Intelligence, Central Finance, Operational Logistics teams and Senior Management,  providing transparency and decision support.

 

What will be your job scope and key deliverables?

  • Analyze, evaluate and take ownership of improving cost and performance
  • Informally lead cross functional teams by being decisive, take action, and align decisions quickly, whilst challenging & supporting stakeholders
  • Lead key strategic projects
  • Develop and monitor KPI’s
  • Various Support in Process Improvement/Project Coordination, including e-com
  • Insurance/Claim follow up
  • Logistics Contract/RFQ support
  • Manage Internal Auditing for Supply Chain and Logistics
  • Handle adhoq requests from HQ


What do we need for this role? 

We need someone who is a do:er and not afraid of decision-making and taking on resposibility. We think the person we’re looking for has an ability to multi-task, manage, organize and proritize tasks effectively. We’d love someone who’s analytic as well as communicative and can interact within the company across the different functions. 

  • A background in End to End Supply Chain and Logistics, 5-10 years experience preferably from international organizations.
  • Advanced Excel skills
  • Experience in SAP
  • Understanding of database structure and data modelling
  • Business Controlling experience is a plus
  • Auditing experience is a plus
  • Project management experience is a plus
  • English working proficiency is a requirement
  • Swedish working proficiency is preferable

 

Samsung is a dynamic company in a fast moving industry. There are many opportunities to grow and develop! In order to enjoy working with us you must be a person who appreciates a high pace, change and to take own initiatives.


Hur du ansöker

Ansökan sker här>>>

Har du frågor om tjänsten så går det bra att kontakta Anja Lowndes via mail, anja@21activa.se.Urvalsprocess och intervjuer sker löpande.

Din ansökan ska innehålla ett CV, en kort presentation av dig, ett löneanspråk samt information om möjligt startdatum.


Vi kommer att hålla intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut.


Varmt välkommen med din ansökan!

Platserna ska tillsättas omgående så tveka inte utan skicka in din ansökan!

Sista ansökningsdag är 2023-06-12.



2023-03-24

Truckförare/Lagerarbetare - Arlandastad


Till en av våra kunder i Märsta/Arlandastad söker vi en truckförare/lagerarbetare för plock och
pack samt sedvanliga lagersysslor. 

Kunden är verksam inom bygghandel och därför är det också en merit att du har någon form
produktkännedom inom byggsektorn.

Du, tillsammans med kollegor, ansvarar för all plock och pack samt sedvanliga lagersysslor.

Ett absolut krav är att du utöver ditt truckkort har ett driv och intresse samt känna ansvar och 
framförallt ha en vilja att hjälpa kunden och alla inblandade framåt i verksamheten. Utan dessa
egenskaper så undanbedes du att söka!

Svenska och Engelska i tal och skrift är ett absolut krav då du måste kunna läsa och förstå plockorders samt ha kontakt med olika chaufförer m.m. Ytterligare språk är meriterande!

Arbetstiden är måndag-fredag 06.00-15.00, en timmes rast.

Tjänsten ska tillsättas omgående.


Skicka in din ansökan via mail till arbeta@21activa.se.
Din ansökan ska innehålla ett CV, en kort presentation av dig samt information om möjligt startdatum samt ett löneanspråk.


Vi kommer att hålla intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut.


Varmt välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdag är 2023-05-31.


2023-03-10

Extrapersonal, dagar/kvällar/helger - Norrort


Vi söker dig som har annat arbete eller studerar och vill arbeta extra ett par gånger i veckan
hos våra kunder i Norrort. Det finns arbetspass dag- och kvällstid, både vardagar och helger.

Arbetsuppgifterna varierar eftersom de är hos olika kunder men gemensamt för alla är att
man ska vara punktlig, både när det gäller start och sluttider men också att man sköter rasttider.
Man ska vara engagerad i sina arbetsuppgifter, vara lyhörd och uppmärksam på vad arbets-

ledarna säger och vilja lära sig de olika arbetsmomenten. Mycket stor vikt läggs vid hur du är
som person.

För att du ska kunna ta till dig instruktioner och delta aktivt i arbetet så behöver du prata, förstå och läsa svenska.

Du måste vara 18 år eller äldre eftersom arbetet till viss del utförs på obekväm arbetstid och då en del arbetspass börjar tidigt på morgonen eller slutar sent på kvällen så är det en fördel om du har körkort och tillgång till bil.

Vi kan erbjuda ett stort och glatt gäng med arbetskamrater, engagerade konsultchefer och vårt kollektivavtals alla förmåner.

Du ansöker genom att skicka ett mail till arbeta@21activa.se. I mailet ska det framgå var du bor, hur gammal du är samt hur mycket du vill arbeta (dagar samt vilka tider som passar). Om du studerar så ska du också bifoga ett studieintyg från din skola. Du bifogar också ett aktuellt cv med din ansökan.

Platserna ska tillsättas omgående så tveka inte utan skicka in din ansökan!

Sista ansökningsdag är 2023-05-31.