Vi står redo att hjälpa er om ni behöver personal, oavsett om det gäller en tillfälligt ökad arbetsbelastning eller längre uppdrag.
Vi har stor erfarenhet av rekryteringar och kan även hjälpa er med personal- och arbetsplanering samt projektledning.
Just nu söker vi följande:
As a person in charge of converting all commercial plans and market intelligences into demand planning from Samsung factories into Nordic market, Supply Chain Coordinator does demand planning and business planning. This person is deeply involved in Supply planning, Sales forecasting and coordination of various supply chain related issues and actively communicate with all local (Nordic) related area and HQ/Factories/Other sales subsidiaries in order to secure best sales opportunity with maximized operational efficiency.
KEY ACCOUNTABILITIES
JOB SCOPE
QUALIFICATIONS REQUIRED
EXPERIENCE
SKILLS & ATTRIBUTES
Uppdraget är ett föräldravikariat och sträcker sig till 2024-12-31.
Ansökan
Har du frågor om tjänsten så går det bra att kontakta Anja Lowndes via mail: anja@21activa.se.
Urvalsprocess och intervjuer sker löpande.
Din ansökan ska innehålla ett CV, en kort presentation av dig, ett löneanspråk samt information om möjligt startdatum.
Vi kommer att hålla intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut.
Varmt välkommen med din ansökan här >>>
Sista ansökningsdag är 2023-06-14.
Om arbetsgivaren:
21Activa är ett bemannings- och rekryteringsföretag med över 50 års samlad erfarenhet från bemannings- och rekryteringsbranschen.
Vi har stor erfarenhet av bemanning inom lager, logistik, transport och administration, både på arbetar- och tjänstemannasidan.
Vi sitter i lokaler i Rosersbergs industriområde och våra kunder finns i Stockholmsområdet, Uppsala och i Mälardalen.
Vår filosofi är enkel, vi ska vara samarbetspartnern som finns på plats för våra kunder OCH vi ska ha den mest nöjda personalen i branschen.
För välmående personal gör ett bättre jobb och kunderna når bättre resultat.
Kundtjänstmedarbetare
Till en av våra kunder i Rosersberg letar vi nu efter en kundtjänstmedarbetare
Arbetstid är måndag – fredag 7 – 16.
Klarar du av att göra flera saker samtidigt? Kan du hantera stress på ett professionellt sätt och är en fena på att prioritera rätt? Då ska du söka tjänsten.
Det vi söker är en glad, lättlärd och stresstålig person.
På kundtjänst så behöver du kunna samarbeta med olika typer av människor, vara självständig,
ta snabba beslut, men inte heller vara rädd för att be om hjälp. Man är del av ett team som
jobbar tillsammans
Man ska vara lite spindeln i nätet som jobbar både mot produktionen, säljarna och kunderna.
Prio ett är alltid telefonen, men man jobbar även väldigt mycket med mail.
Kvalifikationer
- Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
- Erfarenhet av att jobba i olika system
- Problemlösningsförmåga
- Meriterande om du tidigare arbetat inom serviceverksamhet, via telefon och mejl
- Erfarenhet av att jobba med klagomål är det meriterande
Ansökan
Har du frågor om tjänsten så går det bra att kontakta Anja Lowndes via mail: anja@21activa.se.
Urvalsprocess och intervjuer sker löpande.
Din ansökan ska innehålla ett CV, en kort presentation av dig samt redovisning av din sysselsättning de fem senaste åren (tjänstgöringsintyg samt
kontaktuppgifter) samt information om möjligt startdatum.
Vi kommer att hålla intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut.
Varmt välkommen med din ansökan här >>>
Sista ansökningsdag är 2023-06-12.
Om arbetsgivaren:
21Activa är ett bemannings- och rekryteringsföretag med över 50 års samlad erfarenhet från bemannings- och rekryteringsbranschen.
Vi har stor erfarenhet av bemanning inom lager, logistik, transport och administration, både på arbetar- och tjänstemannasidan.
Vi sitter i lokaler i Rosersbergs industriområde och våra kunder finns i Stockholmsområdet, Uppsala och i Mälardalen.
Vår filosofi är enkel, vi ska vara samarbetspartnern som finns på plats för våra kunder OCH vi ska ha den mest nöjda personalen i branschen.
För välmående personal gör ett bättre jobb och kunderna når bättre resultat.
Vi söker nu en lagermedarbetare/packmästare till ett företag i Rosersberg.
Detta är en direktrekrytering så du kommer bli anställd direkt hos kunden.
Nu stärker vi upp!
Cargo Support växer och nu stärker vi upp vårt team med ytterligare en lagerarbetare/snickare till vår
terminal i Arlandastad.
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta som packmästare dvs emballering av gods, är det meriterande.
Vi söker dig som är arbetsam, ansvarstagande och har en god initiativförmåga.
Arbetet kan vara fysiskt tungt så det gäller att vara beredd på att ta i och hålla ett högt tempo.
Goda kunskaper i engelska och svenska i både tal och skrift för att utbildningar och instruktioner ska kunna följas.
Kvalifikationer
- Erfarenhet av att arbeta med farligt gods är meriterande
- Erfarenhet av att ha arbetat som packmästare är meriterande
- Är självgående och en initiativtagare
- Är en lagspelare
- Behärskar engelska och svenska flytande i tal och skrift
- B-körkort är ett krav
- Truckkort är meriterande
VIKTIGT!
Som en del i intervjuprocessen, kan testjobb på företaget förekomma.
För att kunna arbeta med säkerhetsklassat gods så behöver du redovisa din sysselsättning den senaste fem åren samt bifoga ansökan med
tjänstgöringsintyg samt kontaktuppgifter till dåvarande chef eller arbetsledare.
Cargo Supports terminal är lantligt belägen i Gillermossen cirka 5 km öster om Arlanda flygplats, varför tillgång till egen bil är en fördel.
Ansökan
Har du frågor om tjänsten så går det bra att kontakta Anja Lowndes via mail: anja@21activa.se.
Urvalsprocess och intervjuer sker löpande.
Din ansökan ska innehålla ett CV, en kort presentation av dig samt redovisning av din sysselsättning de fem senaste åren (tjänstgöringsintyg samt
kontaktuppgifter) samt information om möjligt startdatum.
Vi kommer att hålla intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut.
Varmt välkommen med din ansökan här >>>
Sista ansökningsdag är 2023-06-12.
Om arbetsgivaren:
21Activa är ett bemannings- och rekryteringsföretag med över 50 års samlad erfarenhet från bemannings- och rekryteringsbranschen.
Vi har stor erfarenhet av bemanning inom lager, logistik, transport och administration, både på arbetar- och tjänstemannasidan.
Vi sitter i lokaler i Rosersbergs industriområde och våra kunder finns i Stockholmsområdet, Uppsala och i Mälardalen.
Vår filosofi är enkel, vi ska vara samarbetspartnern som finns på plats för våra kunder OCH vi ska ha den mest nöjda personalen i branschen.
För välmående personal gör ett bättre jobb och kunderna når bättre resultat.
This position is for 1 year
Everything we do at Samsung is driven by an unyielding passion for excellence—
and an unfaltering commitment to develop the best products and services on the market.
In today’s fast-paced global economy, change is constant and innovation is critical to
a company’s survival.
As we have done for 70 years, we set our sights on the future, anticipating market
needs and demands so we can steer our company toward long-term success.
As Service Network Manager, you will have an integral part in ensuring we stay on
top of the market and continue to enrich and simplify the consumers’ lives.
Why join our team?
Samsung is now looking for an engaged and dedicated Service Network Manager to support our B2C & B2B customers for our mobile products. The Customer Satisfaction organization is a strategic part of Samsung's business and responsible for ensuring and improving the service of electronic products sold in the Nordic region. In the position as Service Network Manager, your main responsibility will be to establish, create and support the B2C and B2B service in Samsung Sweden and Iceland and liaising with our workshops across those countries. Here is an opportunity to make a difference!
What will this role achieve & what will your job scope be?
We are looking for a candidate who has a genuine interest in consumer electronics and aftersales.
You should have the ability to find new solutions to complex problems and be able to handle a fast pace workday and enjoy working in a flexible and diverse environment. You should be end-customer oriented and responsive to their business issues
QUALIFICATIONS & EXPERIENCE
What do we need for this role?
SKILLS & ATTRIBUTES
You will be reporting to the Nordic Service Manager. The position involves traveling mainly within the Nordics.
Samsung is a dynamic company in a fast moving industry, there are many opportunities to grow and develop! In order to enjoy working with us you must be a person who appreciates tempo, change and to take own initiatives and likes to work as a team!
Hur du ansöker
Ansökan sker här>>>
Har du frågor om tjänsten så går det bra att kontakta Anja Lowndes via mail, anja@21activa.se.Urvalsprocess och intervjuer sker löpande.
Din ansökan ska innehålla ett CV, en kort presentation av dig, ett löneanspråk samt information om möjligt startdatum.
Vi kommer att hålla intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut.
Varmt välkommen med din ansökan!
Platserna ska tillsättas omgående så tveka inte utan skicka in din ansökan!
Sista ansökningsdag är 2023-06-12.
Product Manager Built-in till Samsung
Everything we do at Samsung is driven by an unyielding passion for excellence—and an
unfaltering commitment to develop the best products and services on the market. In
today’s fast-paced global economy, change is constant and innovation is critical to a
company’s survival. As we have done for 80 years, we set our sights on the future,
anticipating market needs and demands so we can steer our company toward long-term
success. As Customer Fulfillment Controller, you will have an integral part in ensuring we
stay on top of the market and continue to enrich and simplify the consumers’ lives.
Why join our team? / A message from our team!
The Customer Fulfillment team is responsible for all outsourced logistics operations, including customs clearance, cost control, managing sales of returns as well as monitoring overall performance and drive process and cost improvements. You’ll be working in a team of enthusiastic and competent colleagues as well as with Sales departments, logistic service providers and the finance and cost control departments.
What will this role achieve?
What will be your job scope and key deliverables?
What do we need for this role?
We need someone who is a do:er and not afraid of decision-making and taking on resposibility. We think the person we’re looking for has an ability to multi-task, manage, organize and proritize tasks effectively. We’d love someone who’s analytic as well as communicative and can interact within the company across the different functions.
Samsung is a dynamic company in a fast moving industry. There are many opportunities to grow and develop! In order to enjoy working with us you must be a person who appreciates a high pace, change and to take own initiatives.
Hur du ansöker
Ansökan sker här>>>
Har du frågor om tjänsten så går det bra att kontakta Anja Lowndes via mail, anja@21activa.se.Urvalsprocess och intervjuer sker löpande.
Din ansökan ska innehålla ett CV, en kort presentation av dig, ett löneanspråk samt information om möjligt startdatum.
Vi kommer att hålla intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut.
Varmt välkommen med din ansökan!
Platserna ska tillsättas omgående så tveka inte utan skicka in din ansökan!
Sista ansökningsdag är 2023-06-12.
Kunden är verksam inom bygghandel och därför är det också en merit att du har någon form
produktkännedom inom byggsektorn.
Du, tillsammans med kollegor, ansvarar för all plock och pack samt sedvanliga lagersysslor.
Ett absolut krav är att du utöver ditt truckkort har ett driv och intresse samt känna ansvar och
framförallt ha en vilja att hjälpa kunden och alla inblandade framåt i verksamheten. Utan dessa
egenskaper så undanbedes du att söka!
Svenska och Engelska i tal och skrift är ett absolut krav då du måste kunna läsa och förstå plockorders samt ha kontakt med olika chaufförer m.m. Ytterligare språk är meriterande!
Arbetstiden är måndag-fredag 06.00-15.00, en timmes rast.
Tjänsten ska tillsättas omgående.
Skicka in din ansökan via mail till arbeta@21activa.se.
Din ansökan ska innehålla ett CV, en kort presentation av dig samt information om möjligt startdatum samt ett löneanspråk.
Vi kommer att hålla intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut.
Varmt välkommen med din ansökan!
Sista ansökningsdag är 2023-05-31.
Extrapersonal, dagar/kvällar/helger - Norrort
Vi söker dig som har annat arbete eller studerar och vill arbeta extra ett par gånger i veckan
hos våra kunder i Norrort. Det finns arbetspass dag- och kvällstid, både vardagar och helger.
Arbetsuppgifterna varierar eftersom de är hos olika kunder men gemensamt för alla är att
man ska vara punktlig, både när det gäller start och sluttider men också att man sköter rasttider.
Man ska vara engagerad i sina arbetsuppgifter, vara lyhörd och uppmärksam på vad arbets-
ledarna säger och vilja lära sig de olika arbetsmomenten. Mycket stor vikt läggs vid hur du är
som person.
För att du ska kunna ta till dig instruktioner och delta aktivt i arbetet så behöver du prata, förstå och läsa svenska.
Du måste vara 18 år eller äldre eftersom arbetet till viss del utförs på obekväm arbetstid och då en del arbetspass börjar tidigt på morgonen eller slutar sent på kvällen så är det en fördel om du har körkort och tillgång till bil.
Vi kan erbjuda ett stort och glatt gäng med arbetskamrater, engagerade konsultchefer och vårt kollektivavtals alla förmåner.
Du ansöker genom att skicka ett mail till arbeta@21activa.se. I mailet ska det framgå var du bor, hur gammal du är samt hur mycket du vill arbeta (dagar samt vilka tider som passar). Om du studerar så ska du också bifoga ett studieintyg från din skola. Du bifogar också ett aktuellt cv med din ansökan.
Platserna ska tillsättas omgående så tveka inte utan skicka in din ansökan!
Sista ansökningsdag är 2023-05-31.